Możliwość zwrotu i reklamacji

Zmodyfikowano dnia Fri, 19 Apr 2024 o 11:25 AM

Anulowanie wizyty lub zmiana terminu:


Jeżeli do wizyty zostało więcej niż 24 godziny, można samodzielnie zmienić jej termin lub ją anulować logując się do panelu pacjenta i wybierając nadchodzącą wizytę.


Jeżeli do rozpoczęcia wizyty zostało mniej niż 24 godziny, jest to możliwe jedynie poprzez kontakt telefoniczny z infolinią pod numerem 22 120 18 80.


W przypadku anulacji wizyty, do której zostało mniej niż 24 godziny, nie jesteśmy w stanie zwrócić opłaty za usługę specjalisty. 



Przesłanie reklamacji i uwag:


Wszelkie uwagi i reklamacje można składać mailowo na adres: pomoc@upacjenta.pl

telefonicznie pod numerem telefonu: 22 120 18 80 

lub drogą pocztową na adres: ul. Kuklińskiego 17a, 30-720 Kraków.

Czy ten artykuł był pomocny?

To wspaniale!

Dziękujemy za opinię

Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!

Dziękujemy za opinię

Daj nam znać, jak możemy ulepszyć ten artykuł!

Wybierz co najmniej jeden powód
Wymagana weryfikacja captcha.

Wysłano opinię

Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł