Anulowanie wizyty lub zmiana terminu:
Jeżeli do wizyty zostało więcej niż 24 godziny, można samodzielnie zmienić jej termin lub ją anulować logując się do panelu pacjenta i wybierając nadchodzącą wizytę.
Jeżeli do rozpoczęcia wizyty zostało mniej niż 24 godziny, możliwa jest jedynie anulacja pobrania.
W przypadku anulacji wizyty, do której zostało mniej niż 24 godziny, nie jesteśmy w stanie zwrócić opłaty za usługę specjalisty.
Przesłanie reklamacji i uwag:
Wszelkie uwagi i reklamacje można składać mailowo na adres: pomoc@upacjenta.pl,
telefonicznie pod numerem telefonu: 22 120 18 80
lub drogą pocztową na adres: ul. Kuklińskiego 17a, 30-720 Kraków.
Czy ten artykuł był pomocny?
To wspaniale!
Dziękujemy za opinię
Przepraszamy, że nie udało nam się pomóc!
Dziękujemy za opinię
Wysłano opinię
Doceniamy Twój wysiłek i postaramy się naprawić artykuł