Możliwość zwrotu i reklamacji

uPacjenta Zaktualizowano przez uPacjenta

Czy mogę zrezygnować z wizyty lub zmienić jej termin?

Jeżeli do wizyty zostało więcej niż 24 godziny, można samodzielnie zmienić jej termin lub ją anulować logując się do panelu pacjenta i wybierając nadchodzącą wizytę.

Jeżeli do rozpoczęcia wizyty zostało mniej niż 24 godziny, jest to możliwe jedynie poprzez kontakt telefoniczny z infolinią pod numerem 22 120 18 80.

W przypadku anulacji wizyty, do której zostało mniej niż 24 godziny, nie jesteśmy w stanie zwrócić opłaty za usługę specjalisty. Jeżeli natomiast dochodzi do zmiany terminu takiej wizyty - zostaje naliczony dodatkowy koszt za usługę specjalisty.

Nie jestem zadowolony z wizyty. Jak mogę dokonać reklamacji?

Wszelkie uwagi i reklamacje można składać mailowo: pomoc@upacjenta.pl, telefonicznie pod numerem telefonu: 22 120 18 80 lub drogą pocztową na adres: ul. Kuklińskiego 17a, 30-720 Kraków.

Jak się sprawdziliśmy?

Kontakt